DEN GAMMLA DATAN
3 posters
Sida 1 av 1
DEN GAMMLA DATAN
Nu ska jag börja plocka isär den gamla datan....
hade tänkt plocka isär den sätta ihop den sen igen och sen om den fungerar kan vara en användbar merit sen om man måste bygga en dator lr ngt liknande:P
hade tänkt plocka isär den sätta ihop den sen igen och sen om den fungerar kan vara en användbar merit sen om man måste bygga en dator lr ngt liknande:P
Sv: DEN GAMMLA DATAN
KLART jag dammsög den annars hade ju mitt rum haft 2 cM tjockt lager damm...
INFO: DATAN HAR VARit i minsta lilla skruv nu jag fick ihop den och fick igång den med så japp skillz;D
INFO: DATAN HAR VARit i minsta lilla skruv nu jag fick ihop den och fick igång den med så japp skillz;D
lite skills ja... på persondator kurserna plockar vi också i sär datorer .. sätt in "nya" hårdiskar , ram ,diskettläsare och kollar om vi kan sätt ihop den igen och att den då fungerar.
..
..
NY hårdisk på 40GB kostar inte så mycket och det gör inte heller 64MB,128MB, 256MB
och 512 MB ramminnen. Diskettläsarna dom är där emot så extemt moderna med bara typ 10-15år gammal teknik.
och 512 MB ramminnen. Diskettläsarna dom är där emot så extemt moderna med bara typ 10-15år gammal teknik.
Jag hade tänkt lägga pengar på en NY dator och inte på att rusta upp den GAMMLA ME datan:S har jag inte rätt????!??
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet